piątek, 1 września 2017

Powrót?

Cześć Wam wszystkim! :)
Dawano się tu nie "słyszeliśmy" jak mogliście zauważyć, za co z tego miejsca bardzo Was przepraszam. Nigdy nie myślałam, że taka przerwa w blogowaniu może mnie spotkać, ale zawsze jest jakieś "ale" :) Owa przerwa wcale nie była spowodowana brakiem czasu, choć w międzyczasie udało mi się napisać maturę, tylko tym, że jak możecie się domyślać w tym czasie nie przyszła ani jedna odpowiedź na moje prośby. Owszem spróbowałam kilku niesprawdzanych adresów, ale sporo z nich było adresami z oficjalnych stron, a tutaj także odzewu brak. Chyba możecie się domyślać jak frustrujące to było ;) Ostatnio jednak spod mojego pióra wyszło kilka nowych listów, więc mam nadzieję, że chociaż te nie pozostaną bez odpowiedzi. Dlatego też stwierdziłam, że w najbliższym czasie zaprezentuję Wam autografy, które udało mi się zdobyć na przestrzeni ostatnich miesięcy. Od razu mówię, że nie będzie ich wiele ;) Potem posty z autografami będą się pojawiać, jak tylko otrzymam odpowiedź. Nie wiem, jaki czas będzie dzielił poszczególne notki, ale mam nadzieję, że może chociaż w małym stopniu będą one dla Was przydatne :))
Paulina

8 komentarzy:

  1. Hej, fajnie, że wróciłaś. :) Powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że wróciłaś :) ! u mnie też ostatnio posucha jeśli chodzi o odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) No niestety to jest bardzo demotywujące w naszym hobby, trzymam w takim razie kciuki, żeby i do Ciebie coś przyszło :D

      Usuń
  3. Wracaj! :) posiadasz super autografy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pewnym momencie dopadł mnie podobny "problem". Trzymam kciuki za kolejne odpowiedzi i czekamy na nowe wpisy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, najgorzej, że nie ma na to żadnej rady oprócz nowych próśb bez gwarancji otrzymania odpowiedzi, ale jednak później radość jest większa niż te niepowodzenia :D Dzięki za wsparcie! :))

      Usuń