piątek, 8 września 2017

Kuba Piątek

Cześć!
Tak jak wspominałam, dzisiaj opiszę Wam jeden z autografów, które zdobyłam ostatnio. Chciałabym także wszystkim, którzy rozpoczęli nowy rok szkolny życzyć dużo wytrwałości :) Ja mam jeszcze miesiąc, bo od października czeka mnie nowe wyzwanie :D
Przechodząc już do podpisu, należy on do polskiego motocyklisty, zawodnika OrlenTeamu. Kuba pochodzi z mojego miasta, więc dodatkowo super, że tak godnie reprezentuje nas na arenie międzynarodowej :) Jest młodym zawodnikiem, a już może pochwalić się sporymi osiągnięciami. Jest uczestnikiem Rajdu Dakar. W 2014 został zwycięzcą Akademii ORLEN Team. Jest także pierwszym Polakiem, który wygrał rajd Faraonów. Zdobył także kilka tytułów w Pucharze Świata w Cross Country w kategorii junior. Ma jeszcze sporo kariery przed sobą, więc ja mocno trzymam kciuki za Jego dalsze sukcesy i rozwój :)
Autograf zdobył dla mnie osobiście kolega na spotkaniu z Kubą :) Bardzo mu za to dziękuję! :D
Wypchanych skrzynek! :)) Dziękuję także wszystkim za te piękne słowa pod moim ostatnim postem! :D

13 komentarzy:

  1. Gratuluję!! Cenny autograf! Zapraszam https://mojapasjasportaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. If you're trying to burn fat then you need to jump on this brand new custom keto diet.

    To design this keto diet service, certified nutritionists, fitness trainers, and professional chefs have joined together to develop keto meal plans that are productive, suitable, cost-efficient, and fun.

    Since their launch in January 2019, 1000's of individuals have already remodeled their body and well-being with the benefits a good keto diet can give.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover eight scientifically-proven ones offered by the keto diet.

    OdpowiedzUsuń