wtorek, 13 maja 2014

Bartosz Jurecki, Michał Jurecki, Mariusz Jurkiewicz, Piotr Chrapkowski i Michael Biegler

Cześć!

Dzisiaj mam do zaprezentowania autografy wspaniałych, wybitnych, najlepszych, jedynych w swoim rodzaju < heheh> reprezentantów Polski w piłce ręcznej. Chyba każdy pamięta te emocje związane z meczami, kiedy to zdobywali chociażby brązowy medal Mistrzostw Świata. Tak się składa, że  w tym roku miałam okazję być na meczu w Lublinie. Na moje nieszczęście miałam bilet tylko na 1 mecz z 3, jakie były rozegrane w moim mieście. Nie byłam też przygotowana na wzięcie jakichkolwiek autografów. Na szczęście mam niezawodnego kolegę, który przez kolejne 2 dni zebrał mi 14 wymarzonych podpisów :D










Pozdrawiam :D

19 komentarzy:

  1. wooow!!! nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę :D

    Wielkie gratulacje!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zazdroszczę :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo Vive, musze sie kiedys zebrac ich pozbierac osobiscie :D

    OdpowiedzUsuń